Merhabalar🌸 Bebeğim 7ay 17 günlük yaklasik 1bucuk aydir ek gida seruvenimiz basladi. Hala tadimlara devam ediyorum ayrica tadimini yaptigim gidalari da ogun olarak veriyorum. Bebegim asla puturlu gida kabul etmiyor ben de inadina puturlu veriyorum doktorumuz blender kullanma dedigi icin. Sonradan vazgectim bari yesin diye cok az puturlu pureler yapmaya basladim. Simdi onlari da reddetmeye basladi🤷🏼♀️😅 Dis donemi istahsizligidir heralde diye dusunmek istiyorum. Neredeyse 8 aylık olacak bu cocuk, goruyorum akranları pankekleri, omletleri, etli,kiymali yemekleri löp löp götürüyor ama benim oglum daha sulugunu tutup kendi su icmiyor😞 Bir yandan beslenmeden de geri kalacak diye korkuyorum zaten kilo alimi az ben bu cocugu nasil alistiricam🥴😞 Blw’ye cesaretim ve ilk yardim bilgim maalesef yok zaten kendi de tutup cignemez o riske giremem onun haricindeki tavsiyelerinize talibim🥰 Simdiden tesekkur ederim💕