Ay doğalı 26 gün oldu prematüre olduğu için sürekli problem yaşıyoruz 😔 artık psikolojim bozukdu yiyemed uyuyamaz oldum onu kontrol etmekten. Serum fizyolojik kullanıyoruz hastane gösterdi dün akşam bize nasıl kullanıldığını onların gösterdiği gibi yapıyoruz ama hastanede serumfizyolojikle burnu açılıyo eve geliyorus tıkanıyo 10 dk sürmüyor açılması. Evdede aynı yapıoruz tam yatağına yatırıyoruz gene tıkanıyor ,🤦♀️🥴😭 neden böyle oluyor nerde yanlış yapıyoruz 😬