Cansuu1 Kizlar bu ucretli asi olayi ne ? Ne zaman yapiliyor bana yardimci olur musunuz asilar hakkinda bi bilgim yok? Biz suan 15 gunluguz sadece 1 ay olunca gelin asisini yapalim dediler. Diger asilar ne zaman
Sanemkrdmn Cansuu1 2. Ayda oluyor rota virüs aşısı zaten 1. Ay aşısını vurdurmaya gittiğinizde söylerler benim bildiğim kadarıyla 2 tane oluyo biri 2. Biri 4. Ayda bizde henüz yaptırmadık yaptırıcaz çok önemli bi aşı🙏🏻
Ozlmyldzblge Cansuu1 ya 2-4 aylarda yada 3-5 aylarda yapılıyor, eczaneden alıyorsun ben geccen ay 210 tl ye almıştım. Aşıyı alıp aile hekimine veya doktoruna götürürsen yaparlar.
Sulegorkem Sanemkrdmn rota aşısını biz 3 üncü ayda yaptırdık sağlık ocağındaki hemşirin yönlendirmesiyle