Merhaba bebeğim 5 aylık, 3 aylıkken böbreklerinde kristalleşme teşhis edildi çocuk nefrolojisne takip ediliyoruz, bi hafta önceki kültür testinde kum döktüğü değeri yüksek çıktı ve idrar yolu enfeksiyonu varmış, doktor zimaks pediatrik antibiyotik verdi günde bir kez 3 ml veriyorum, antibiyotik yan etki olarak ishal yaptı, bunun haricinde yanağında kızarıklık oluştu başta geçer dedim ama zeytinyağı arko hiç bişey girmedi kabuk gibi oldu üzeri, diğer yanağında da az az başlamış kızarıklık, pipi kısmında da oluştu pişik kremi sürdüğüm halde geçmiyor. Bu ilacı kullanan bizim gibi alerji sorunu yaşayan oldu mu,, ilcı kesince düzelir mi? bi hafta oldu doktor 10 gün kullanın demişti, yarın sabah arayıp söyleyeceğim muadili ile değiştirir inşallah.