Kizarar 40 günlük meme+mama ile besleniyoruz aptamil kullanıyoruz yanlız bebeğim çok kusuyor fiskirarak resmen doktor tavsiyesi ile evolviaya geçtik anti reflü olanını kullanıyoruz ama kızım kesinlikle yemiyor şekersiz olunca sorum şu 1 kasık aptamil 1 kasık evolviaya karıştırıp versem kabizlik yaparmi bebeğim sıkıntı yasarmi çok tedirginim lütfen yardım edin