Oğlum çok hasta ağzı burnu kapalı balgam dolu her yeri fışkırır şekilde kusuyor yeşil yeşil kustu bugün acile götürdüm kaç kere iğne yaptılar fitil verdiler 39.5 ateşi zar zor 38’e düştü gene yükseldi sirkeli su ile sildim her yerini ılık duş soğuk uygulamalar yapıyorum ama çocuğum yanıyooo ve çok ishal çocuğum çok kötü durumda antibiyotik yazdı doktor bu akşam başlıyorum onuda vermeye nasıl geçer bu hastalık