Elaa3 Hanımlar merhaba kızım 6ay17günlük ek gıdaya başladık şükür iyi de gidiyordu ama 6gündür kabız uğraşıyor ama çok az yapıyor oda poposunda kalıyor napıcam ya yarın doktora götürücem akıl verin
ekmek-arasi Elaa3 uzum hosafi icirdinmi bide ne yiyorsa icine zeytinyagi bi cay kasigi ile yedir yada kabagi buharda hasla zeytin yagi koy karistir ver o direk ishale donduruyor
Satgiray Elaa3 kayısı püresi çok iyi içine zeytinyağı da koyun düzene girene kadar verin birde günlük sütler varya onlarla yapın yoğurt unu yedirin
Fatma46elif35 Elaa3 ne yedirdiniz ei gıdaya geçince neden olduğunu biliyorsunuzdur verdiğiniz şeylerden dikkat edin
Sonsuzmutluluk Elaa3 Sizinle aynıyız şuan ben kayısı püresi kabak zeytinyağı yediriyorum ama yine kabız ya
Fatma46elif35 Sonsuzmutluluk Ne yedirdiniz ek gıdaya geçince neden oldu daha çok küçük kabızlık çok kötü ağrıyo
Sonsuzmutluluk Fatma46elif35 sebzelerle başladım. Havuç,kabak,balkabağı.brokoli,avakado,elma armut.kuru kayısı 7 aylık olduk bunlar dışında birşey yemedi daha süt alerjisi geçmişimiz vardı yoğurt peynir falan veremedim
Umutun_Annesi Aynen bizimde öyle 10 aylik 1 aydir surup veriyorum vermedimmi hemen kabiz süt alerjisi ve yumurta alerjisi oldugu icin sadece sebze yiyor ve anne sütü ama yinede kabiz anlamafim brokoli kabak onlari veriyorum bende.
Birnihan Hayırlı akşamlar kızlar biraz ilgisiz olacak ama 1 aylık bebişimiz var pişik oldu, trosyd pişik önleyici krem kullanan var mı
Sonsuzmutluluk Birnihan Hamazinc fito veya mavi hametan dediğiniz kremin yanında bunlardan birinde kullanın
MevaninMelegi Birnihan kızım 4,5 aylık doğduğundan beri sudokrem kullanıyorum ve çok memnunum hemen geçiriyo 👍🏻 Sohbet postunda alakasız ama görünce yazıyım dedim geçmiş olsun🙏🏻