Emirike
Neden biz kadinlar her seyi bu kadar kafamiza takip sorun edip kendimizi cokertiyoruz.. Neden bu kadar sabirsiziz… Herseyin bir zamani var, 1 yas atagi da olabilir.. Biraz zaman verelim cocuklara.. Doktorlar bile 3 yasina kdar konusmazsa vs vs. gibi seyler soyluyorlar.. masallah daha minicik minnosunuz.. Onunla konusmaya devam edin.. Sizinle bir aktivite yaparken tv faln da dikkatini cekecek her sey kapali olsun. Bol bol konusmaya devam. Insallah konusacak neden konusmasin minnos.🌺