Cinaralininannesi Merhabalar arkadaşlar 16 aylık oğlum var aşırı derecede memeye bağımlı gün içinde zorla yemek yediriyorum hatta bazı günler yemek yemediği günler bile oluyor sadece meme istiyor, siz bu durumda naptınız memeden kesmeli miyim?
Laden Cinaralininannesi kızım 20 aylık falandı iştahsız diye doktor memeyi bıraksın artık demişti. Bıraktırmadım. Tam iki yaşına kadar emzirdim. İyiki de öyle yapmışım çünkü memeyi bırakınca da iştahı açılmadı. Hala zorla yer. Yani memeyi bırakınca hapır hupur yemek yiyeceğinin garantisi yok🌺
Cinaralininannesi Laden bizim Dr da memeyi bırakması gerektigini duydum ama kendim hazır olmadığım için bırakmak istemedim acaba dedim bıraksam düzelir mi, inanın ne yapacağımızı şaşırıyoruz ah bu çocuklar 🤦
Laden zeynepduha oturup ağlıyorum bazen inanın. Bir lokma sokmuyor ağzına. Memeyi bırakınca uyur sabana kadar demişlerdi hala yenidoğan bebek gibi sürekli uyanıyor. Meme bırakma olayı hiçbir artı getirmedi bize malesef
Cinaralininannesi Laden memeyi azaltmıştım uykuda. Uykuya veriyordum ama dişleri gelmeye başladıkça tekrar istiyir ve sürekli istiyor, meme bırakmakta cozum değil anlaşılan😞
Laden Cinaralininannesi bence bıraktırmayın daha çok küçük. Emerekte doyuruyorlar karınlarını. Yemeği hayatları boyunca yiyecekler fakat süt öyle değil. Emebildiği kadar emsin. Bu virüs zamanında emzirmek çok daha önemli. Bıraktırma yaşını 3 e çıkardı hatta uzmanlar😊
Cinaralininannesi Laden bende böyle düşündüğüm için bırakamadım, kendimi hiç hazır hissetmiyorum ama yerse diye bir düşünmedim de değil,