Egesmom05 vanilyakokusu allah bize yardım etsin😂emzirme süresi ne kadar peki benimki uzun emiyor bari o kısalsa gazı bitse rahat olur ya😂😂 hayaller işteee
vanilyakokusu Egesmom05 cnm ben meme reddi yaşadım biberonla besleniyo. Keşke emsede göğsümde uyusa 😩bebeğim doğar doğmaz yenidoğan ünitesine alındı o yüzden
Egesmom05 vanilyakokusu ah canım geçmiş olsun ben de ilk bir hafta sağdım sonra danışmanlık aldım şu an silikonla emziriyorum denedin mi silikonu biberon gibi tutabilir
vanilyakokusu Egesmom05 beceremedi süt gelmiyo gibi. Yada dolana kadar hava yutuyor boş yere 😢keşke emse. Hangi marka kullanıyorsunuz
Egesmom05 vanilyakokusu wee baby sanırım hastanede vermişlerdi canım doğumda avent biberon var ona alıştır zor çekiliyor sonra silikonu ver o da zor çekiliyor ya belki becerir bir de ensesinden tut memeye daya zorla biraz ki damağına yapışsın o şekilde alıştırdım ben
arc-1521 Benim bebeğim de 26 günlük 2 saatte bir emzirmek için alarm kuruyorum ama kendi alarmdan önce uyanıyor bizde çok sık uyanıyoruz
Duygusuz Egesmom05 ne güzel 2 saat uyuyormuş benim ki o aylarda hiç uyumazdı suan 3 bucuk aylık şuan bile iki saat uyumuyor kesintisiz bence gayet normal