Busehamgok Merhaba arkadaşlar oğlum 4 aylık emziriyorum covid aşısı olan var mı olanlar yardımcı olabilir mi yan etki.yapti mi sizde ve bebekte şimdiden teşekkür ederim
buseozgun Busehamgok ben iki doz sinovac oldum kol agrısı vs olmadı ancalk dozda emmek istemedi tekrar ısrarla emmes düzeldi ikinci dozdan sonra da aynı sıkıntıyı yaşadım daha düzelmedi ama onunla bi ilgisi var mı yoksa denk mi geldi bilmiyorum kimse de bilmiyor malesef :(
VERA19 Busehamgok Bebeğimi Emzirmiyorum yan etkisinden bahsetmek için yazdım :) Hiçbir yan etki yaşamadım çok şükür,kol ağrısı dışında🌸
prenses10 buseozgun sağıp verin bence aşıyla ilgisi yok.. sütünüzdr değişiklik olsa sağıp verdiğinizde de almaz
Busehamgok buseozgun cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim inşallah sorunsuz bir şekilde emer kuzucuk🌸