Onurhannn kızım prematüre doğdu. Buna bağlı bir kaç şey yaşadık. Bu sebeple kontrol amaçlı hep takipte olduk. 1800 TL oldu en son muayene ücreti. Ama değerlendirmelerini genelde tek başına yapmaz. Kliniği kendisine ait içerisinde gelişimsel pediatri, fizyoterapi, eeg merkezi filan da var. İlk etapta kendisi muayene eder gerek görürse gelişimsel pediatriye ve fizyoterapiste yönlendirir son bir kez daha kendisi çağırır o şekilde karar verir soruna ve çözümüne. Nöbet geçiriyorsa bebeğiniz eeg çekilmesini de isteyebilir eeg ekstra ücretli en son 700 TL idi ama bayadır çektirmedik biz son ücret ne oldu bilmiyorum.