DuruAlcin cuma aşı olduk ateşimiz sınırdaydı ama 2 gün akşamları ağladı ve dünde meme almadı.sadece dün uyurkwn aldı memeyi.bugün sağıp biberonla şarkı aöyleyerek versim öyle içti. tekrar meme alır mı? çok ağlıyor memeyi verince itekliyor.
Gamzeburkan DuruAlcin 4 ayda 1 hafta bende yaşadım ama ısrarla meme vermeye devam ettim hiç biberon kullanmadık biz daha sonra tekrar kabul etmişti memeyi.
dikenlerinleydisi DuruAlcin biberonla vermek yerine kaşıkla içirin tamamiyle yoksa memeden kopar uykulu hale geldiği zman içirmeye çalışın ki tutsun benimde tam tersi oldu aşidan sonra surekli emmek istiyor
DuruAlcin dikenlerinleydisi aşı günü sürekli emdi ertesi gün istemedi. tamam çay kaşığı ile vereyim.inşallah normale döner.