Oğlumun kalp enzim değeri yükselmişti doktor covit geçirmiş olabilir dedi ayakta atlatmış tır fark edemedi iz belki dedi ciddi bişey mi bu nasıl geçecek yükselirse bişey olursa aklım çıkıyor kardiyoloji görsün bı dedi bol bol su içir demişti sürekli su veriyorum 2 gün yatış yaptı çıktı düşmüştü evde 2 günde değer bı tık yükselmiş troponin diye bı değer varmış o normal çıkmış o yüzden korkmadım dedi ama çok endiseliyim