Ekm Mirsim canım kaka testinde cikiyo biz ilk alerji sanmistik testte cikti ates kusma ishal vs yapabilirmis bi cesit virus bizde sadece ishal olmustu mesela
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mirsim Rota salgını var demişti burada bir anne geçen gün,bilemedim. 🤷🏻♀️
MinnakAsel Ekm 13 aylık kızım iki hafta önce yakalandı ishal ve halsizliğe testler yapıldı hiç birşey çıkmadı 6-7 gün sürdü malesef ishal salgini var sanırım biz duzeldik çok şükür
Veyselaras Mirsim bizde de aynı durum var viral enfeksiyon dedi doktor kendiliğinden geçecek dedi anlamadjm iştahı da yok
Veyselaras Mirsim yazmadı kendilihinden geçecek dedi kaka tahlili kan tahlili temiz dedi kilosu da yerinde dedi buna antibiyotik filan verilmez viral enfeksiyon dedi bir de özele götürdüm
Kirpapatyasi Mirsim canım suan doktor geldi ve rota virus ciktigini soyledi dun 10 dan fazla kustu acile getirdik sadece serum takıldı gece ishali gitmis yatak yastk batmisti alti bagli olmasına ragmen bugun 6 kere ishali gitti istah hic yok
Narin9 Mirsim aaa neredeyse herkste var sanırım. Benimde oğlum bir kaç gündür hergün yapıyo tuvaletini 1 defa yapıyo ama ishal gibi aynı dediğiniz gibi cıvık
Kirpapatyasi Mirsim cok gecmis olsn biz bu 5 gundur surekli hastaneye gidip geliyoruz birturlu teshis konulamadi bugün belli oldu rabbim düşmanımın başına vermesin
Birkizbiroglan Mirsim 2 hazirandan beri ishal. Doktor tahlil vs almamisti. Dün götürdüm sıvı kaybı olmuş serum taktılar kanlari temiz, kaka sonucu 3 gün de çıkacak. Ama serum bize iyi geldi. Hala ishal ama daha iyi en azından.
Bircorekannesi Bizimde miniko ishal, demek ki salgın var 🥴 hafif başı sıcak dişe verdim durumunu udi hindi yağı verdim bi kaşık sabah da muz ezdim cevizle biraz kesti gibi dünde ishaldi
gencanne9 Mirsim geçmiş olsun bizim de bayaa mukusluydu antibiyotikle geçti işte 😕 inşallah sizin de daha fazka birşeyi çıkmaz bu şekilde atlatırsınız
etipuf Canan27 kakada mukus ve yağ kristalleri görülmüş ( gaita testi yapıldı ) haftaya pazartesi yine çağırdı kilo kaybı var mı diye