Ya kızlar çok moralim bozuk 19 aylık bir bebeğim var. Motorlardan çok korkuyor. Aslında korkmuyordu daha önce ama annemlere gittiğimizde kızım oynarken amcam motorla pat diye üstüne doğru gelince çok korktu. Fön makinesinden korkuyor. Elektirikli süpürgeyle alışmıştı ama az önce eve birşey döktü eşimde süpürgenin başlığını çıkarıp süpürmüş bidaha döktü bu sefer kızım süpürmek istedi bizde müsaade ettik ama birden süpürgeyi yüzüne çevirdi yanağını çekti oda çok korktu yine çok ağladı. Bilmiyorum bundan sonra süpürgeden de korkar mı. Ne yapabilirim? Nasıl konuşabilirim anlaşılır olması için?