Evlatkokusu 3 aylık kızım eli sürekli ağzında, sizlerde durum nasıl? Diş için erken dimi? Damaklarımı kaşınıyor acaba dedim. Ağzıda hep tükürüklü
Ugggg Evlatkokusu aynı canım ya bide dik bı şekilde damağına batırıyor korkuyom çizecek diye ağız suyunda var bide yumruk yapıp ağzında sürekli baktım ben ama anlamiyom dismi değil atees iştahsızlık yok
kumsalicem Evlatkokusu 1bucuk aylıkken başladı elini ağzına sokmaya 🙄 2ay 5 günlük iki elini birden sokmaya çalışıyor şimdi 🥰
fatima Evlatkokusu normal canım, diş diyorlar ama geçte çıkarabilir. bizimki 4. buçuk aylık hala salyası ve tükürüğü var elleri ağzında bazen yumruk yapıp sokuyor ağzına ☺️
yrnaraf Benim oğlum da öyle canım eller sürekli yumruk şeklinde ağızda salyası çok akıyor bende diş mi acaba dedim ama herkesin öyleymiş içim rahatladı geçen gün benim parmağımı bile emmeye çalıştı