Kızlar haftaya kirkımız çıkıyo süt ve süt ürünleri yemiceksin dediler gaz sıkışması oluyo acillik oluyorum ağrıdan karpuz yeme diyolar erik yeme diyolar valla artık bişey yemeğe korkuyorum ne zaman geçer bu gaz sıkışmalari sezeryanla dogum yaptım aranızda böyle olanlar var mı