Herkese merhaba, 01.06.2021 de oğluşuma kavuştum. Normal doğum yaptım ve emziriyorum. Öğretmen olduğum için aşı sırası geldi. Yarın akşam için randevu aldım. Doktorum aşı olmanda sıkıntı yok artık hamileyken önermiyorum ama emzirirken bir sorun yok dedi. Benim korkumsa yan etki fazla gösterirse halsizlik iştahsızlık vs gibi yerimden kalkamayacak duruma gelir miyim? Öyle olursa bebişin bakımında zorlanabilirim. Gerçi annem de yanımda, yanımda destek olacak biri varken yaptırmak da daha mantıklı geliyor. Daha önce aynı durumu yaşayan var mı? Sorun yaşadınız mı hiç?