Serenselinsamet covid geçirmedim çok şükür ama moralin çok önemli olduğunu biliyorum bu hastalıkta. Çevremde geçiren çok oldu. Moralinizi yüksek tutup bir an önce atlatacağım diye telkin etmelisiniz kendinizi. Güzel beslenmelisiniz, yoğurt ve süt ürünleri tüketip bol su içmelisiniz. Çok geçmiş olsun