Rumeysa34 Kızlar çok fazla muz var yerli muz hepsi helak olsun istemiyorum bebeğim de çok seviyor kahvaltılarda yoğurdun da falan sizler nasıl saklıyorsunuz çıkarınca sorun oluyor mu doğruyor musunuz fikir ve önerilerinizi bekliyorum 💐
Dmt-01 Rumeysa34 yeşilse hemen olgunlaştırmayın azar azar olgunlaştırırsınız derin dondurucuya koyduğunuzda sadede dondurma gibi şeylerde kullanabilirsiniz ama çıkarınca kararıyo çünkü başka bilmiyorum
Pares Rumeysa34 genelde haftalık alıyoruz biz ama sizinki çokmuş dondurucu da don almış gibi olur Bence muzun ucunu alüminyum folyo ile sarabilirisnşz kararma olmasın diye ben öyle yapıyorum
4bilge12 Rumeysa34 ben dilimleyip poşetledim. Smoothie, dondurma falan yapıyorum kendime. Onun dışında çözündürüp yemedim hiç. Bence en azından bir tanesini dondurup yarın çözdürüp deneyin. Muzlu ekmek(banana bread) yapabilirsiniz.
Rumeysa34 Dmt-01 ya maalesef yeşil değildi geldiklerinle iyice kararmaya başladılar acil çözüm bulmam gerekiyor 🤧