Kızlar benim bebeğim 6ay 5 günlük oldu . Doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum ama artık çok zorluyor maması bebelac gold aldım 2 numara . 2 kutu hipp var bittikten sonra bebelac golda geçicem acaba kullananlar var mı kilo alımları nasıl bebeişlerin? Bir de 2 numaraya ne zaman geçtiniz ??