Kızlar bebegım 6 aylık olacak aptamil mama veriyorum ama söyle yani 6 aylık çocuğun normal de gazı bitmesi lazım aptamil verdıgımden beri gecede 10 defa kalkmaya başladı gazdan aptamil kesip hip vermek istiyorum şimdi 5 ay 25 günlük 2 numara mı almalı 1 mi ? 4,5 günde mama bitiyor birde hip kullananlar memnunmusunuz wallahi gazdan bezdim ya 😒kilo alımı da azaldı artık🥲