yaramaz_bocegim Merhaba. Bebeğim 5 aylık emziriyorum aşı hakkı çktı öğretmen olduğum için ama biontech mi sinovac mi olmalıyım bilmiyorum. Siz aşı oldunuz mu 🤔 hangisini oldunuz
Zeytinimbenim yaramaz_bocegim ben cuma günü biontech olacağım hayırlısı bakalım çevremdeki herkes biontech oldu
Ozbek42 yaramaz_bocegim biontech oldum sabah biraz kas ağrım vardı ve kolum ağrıyordu bi parol içtim uyudum bi kaç saat şimdi iyiyim çok şükür.. covid geçirmiştim hamileliğin son ayında.