Karamgurme Kızlar 3ay oluyor doğum yapalı ptt ye gitme fırsatım olmadı yakınımda yok e devletten para yatmış mı diye bakıyorm yatmamış görünüyor bilgisi olan var mı ne zaman yatar
Lay Karamgurme Karamgurme Nereye başvuru yaptınız doğum parası için doğrudan mı isme yatıyor benim de bilgim yok da.
lgsya Karamgurme 1 ay ıcınde yatıyor benım e devlette yapmadı dıye gozukuyordu esım sordu bır ay sonra yatmıstı sizde gıdın bı sorun coktan yatması lazım
oartikbiranne Karamgurme valla benimde 3 buçuk aylik bende başvuru yaptım bilakis kendim. gidip yaptım 45 gün içinde yatar ptt den çekebilirsiniz dediler 45 günü geçti e devlete bakıyorum hala yatmamış ödeme aşamasında diyo
Sumeyra87 Hayalims dogum parasi yazin yada ptt kurum odemeleri orda adinizs yatan bir para varsa gorunur
Nefes1490 Karamgurme 170′i ariyosn iş verenn onayladysa onlr görüyor yok onaylamadysa isvernni ara onaylasn snrasnda 1 ay içinde yarısı yatiyo rapr bitncede 1 ay dolmadn diger yarısını yatyo bnm öyle oldu
Karamgurme Karamgurme doğum parası diye aratınca gördüm arkadaşlar ptt ödemesi diye aratıyordm çıkmıyordu
busrasilra14 Karamgurme valla canim 3bucuk aylikti oglum hala yatmamis gorunuyordu birgun ciktim disari yolumun ustuydu dedim sorcm pttye bi sordum yatmis paraniz dediler. Ama edevlette hala yatmwmis gorunuyordu. Cektim ettim. 2 gun sonra sisteme odendi isleriler
Melis2021 Kartı olanlara karta mı yatıyo acaba bende bekliyorum ödeme aşamasında yazıyo kartım var bakıyorum yatmamış