Gonul_celen Ayse92 mustela ilk günden beri kullanıyorum. O kuruma kabuklanma hemen geçti pamuk gibi oldu losyon ve ya yağ ikisini de kullanıyorum 🎈
Hercai88 Ayse92 bana doktorum sürme bişe soyulması normal kilo aldığı için dedi ben yinede dinlemedim 2 hafta sonra organik zeytn yağı sürdm ama hemen kızardı birdaha sürmedim
Hercai88 Ayse92 doktora dedim sonradan da kundak falan yapıyoruz darıp sarmalıyoruz sıcaktan yağda olunca isilemiş demişti
Edaozdxx Ben de zeytinyağını kullanıyorum fakat zeytinyağını hafif ocakta kızdırıp asidini alıp soğuttuktan sonra kullanıyoruz. Diğer türlü ağır geliyor bebeğe.
Eliffff Ayse92 yok eczanede pahalı satıyorlar internetten alıyorum tek fiyatını bilmiyorum set halinde alıyorum şampuan yag losyon pişik kremi falan
MuhammedAmine Ayse92 yeni doğduğunda zeytinyağını ocakta hafif ısıtıp asidi çıktıktan sonra vücuduna sürüyordum çok iyi geliyordu şimdi bebek yağı çok nadir banyo suyuna koyarım direk vücuduna hiç sürmedm
Ayse92 Gonul_celen eczanden 55 liraya aldım ama çok güzel kokuo derisi soyuluo bütün vücudu geçer inş hemen
Gonul_celen Ayse92 set olarak almıştım şampuan losyon yağ pişik kremi falan hatta günlük temizleme solüsyonu hepsi mustela ve bnde kokusunu çok seviyorum🙈
Munoss Ayse92 en guzeli gratiste satilan himalaya dogal icerikli ve guzel gerci 13 liralardan coooook yuksek fiyata cikti ama 30 gibi 😥
Gonul_celen Ayse92 banyo sonrası kullanıyorum bazen yağ bazen losyon ikisi de aynı güzellikte şampuanda da çok memnunum hiç Konak sıkıntısı yaşamadık