6 aylıkken tadimlari ve yaptığım herseyi çok severek yiyordu 7. Ayına girdiğimizden hiç bir şeyi yemek istemiyor sadece mama içmek istiyor ne yapsam ağzını kitliyor çığırıyor. Ne yapsam sever nasıl düzelecek bilmiyorum 😔 bizim gibi olan var mı bı çözüm bulabildiniz mi