MerveTarhanKzlrmak Kızlar bebeğim 4 aylık oldu 3 aya kadar gaz vs çok sorunlu bir bebekti son bi aydan fazladır gece uykuları dÜzene girmişti 2 yada 3 kere kalkıyordu çok rahatlamıştım ama 3 gündür gece yine hemen hemen saat başı uyanmaya başladı doymuyor desem imkansız sütüm var çok şükür memeye geliyor iki çekiyor sonra uyuyor Neden böyle oldu ki 😟😟varmı aynı şeyleri yaşayan nedendir acaba
Merda Ay benimde öyle oldu düşünmekten kafayı yiyecem hep düzenliydi ama üç dört gündür gece ha bire kalkıyor emzirince hemen yatıyor ama sürekli uyanıyor yatırmıyor beni çok şaşırıyorum bir anda öyle olmasına hiç bir sıkıntısı olmadığını biliyorum benimki de 4 ay 14 günlük inşallah geçer ya
MerveTarhanKzlrmak Merda tam olarak bizde öyleyiz saat başı kalkmaya başladı ağlamıyorda Ama seside hiç kesilmiyor enteresan ya 🙄🙄