Miniminimini Gobek bağı düşmedi kizlar daha 15 günde düşer diyor neyapsam bilemedim böyle bir şey yaşayan var mi
Gizemhzl Miniminimini gec düşmesi arastırılmsı gereken bir durum. 14 gün için degil belki ama sğeec böylr devam ederse doktora basvurun. Az beslneme veya metabolizmal bir hastalık olabiilir. Asla ve asla ıslak bir seyle temas ettirmeyin bebegi yıkamayan bile cok tehlikeli. Kuru bırakmak en dpgru yönetem. Benim kızım kuvözdeyken 12.günde düştü erken doguma baglı iyi beslenememişti mesela. Burda bebegi yıka fln yazarlar asla dikkate almayın bebek siizn başına bşr sey gelse sizin canınız yanar. milletin boş önerilerine kanmayın
Buse-1 Nemli bırakmamaya dikkat edin üzerine yumuşak mendillerden kapatın. Benim oglum 8 günlükken düştü
Miniminimini Gizemhzl ben yıkamadan düşmek üzere gibi aslinda ama daha düşmedi iste 14 gün bugün tesekkurler bilgiler icin
Baharbek Miniminimini bizimde düşmemişti içten yeşilimsi iltihap gibi olmaya başladı Dr götürdük hemen göbeğini yaktı gecesine düşmüştü sonra yine götürdük 2. Defa yaktı öyle düzeldi dikkat edip bakın akıntı falan olmasın canım öyle bişey varsa götürün hemen
ElifOkay Miniminimini o daha kızlı kurumadı için ve enfeksiyon olmaması için kullanılıyor canım bizim 8 günde düşmüştü biz duşta aldırıyorduk
Ozbek42 Miniminimini bizimki de geç düştü canım merak etme enfekdiyon şekil bozukluğu vs yoksa düşüyor 15. Günde düşmüştü
Nurse42 Benim oğlum da göbeği dusmesine rağmen atletinde kan lekesi görüyorduk yani şakır şakır bi kan değil tabiki ama lekelendirecek kadar saf alkol sürmüştüm gunde 3 kere falan 2 günde kuruttu tavsiye ederim hem enfeksiyon kapmaz hemde kurutur
ZHR_KRM Miniminimini kızımın 14gunluk düştü belki daha geç unutmusm.oglumun 11.gun düştü kimi bebeğin geç dusuyo.duser .sıkıntı etmeyn