Bence porselen bb vs değil sorunun. Sivilceli bölüme sen ne marka sürersen sür yine de kabarıklık olarak belli ediyor kendini ki bu durum bana çok iğrenç gözüküyor yani onun yerine direk sivilceler gözükse o kadar dikkat çekmez. Eğer ciddi sivilce sorunun varsa cildiye ile görüşüp tedaviye başlayabilirsin. Çok ciddi değilse de ya bir eczaneye ya bir yine doktora sorup krem vs kullanabilirsin. Güzellik herşeyden önce bakımlı bir cilttir ve makyaj en güzel bakımlı pürüzsüz bir tende güzel durur. Bence önce bu soruna bir çözüm bul ondan sonra zaten bb kremde sürsen renkli nemlendirici de sürsen cillop gibi durur. 20 yaşında çok küçüksün bu kadar ağır makyaj malzemeleri için. Kullananlar bile bunları genelde çekim düğün dizi film gibi özel yerlerde kullanır günlük kullanım icin uygun değildir. Zaten ekstra çok ağır olduğu icin tahminim 1 2 hafta içinde cildin çok daha fazla sivilce kusmaya baslar.