Nefeshiramm Kızçelerr bebişimi gazı var Kimyon içeyim dedim yorumlara baktım herkes tane Kimyon la yapmış ama evde tane Kimyon yok toz Kimyon demlesem olmaz mı bebeğim sancı çekiyor çok üzülüyorum 19 günlük
Nefeshiramm Unknown hayır yarın hastaneye gidicez İnş doktora söykeyecem ilaç yazmasını. Şuan sadece bebeğim biraz rahatlasın diye fikir alayım dedim