Merve1453 Ya kızlar 4.ay atağını atlattiktan sonra kendi uyuyordu geceleri de az uyandırdı şimdi ise uyumicam diye direniyor ağlıyor kalkıp oturuyo.niye böyle olduk acaba yaşayan var mı bizim gibi