bgmtnk Momn ikincisini 18 haziranda olacağım. Çocuk doktorumuz özellikle olmamı istedi. Anne sütünden bebeğin de korunabileceğini söyledi. Ben de ona güvenip oldum bakalım ☺️
bgmtnk Momn Tabi kendiniz bilirsiniz benim de endişelerim vardı ama doktorum direk eğer hakkın varsa mutlaka olmalısın deyince emin oldum ☺️