Ezgiasya merhaba canım oğlum ikinci ayına girdiğinde böyle bi sıkıntı yaşadım ilk bi sivilce gibi başladı sonradan yayıldı yüzüne ve isiliğe benzetti herkes çocuk doktorum bile en son dermatolojide ki arkadaşım atopik dermatit dedi bebeğin sonra krem verdi şampuanımızı değiştik mustela atopik krem var şampuanı ile onu kullandık hala kullanıyoruz şükür 15-20 günde atlattık ama gel o bendeki kötü paikolojiye çok ağladım bişi olacak diye kesinlikle bi uzmana sor bizim çocuk doktorumuz bize en düşük kortizonlu kremi verdi o bile işe yaramadı zaten kullanmak istemedimde ama o mustela aşırı iyi geldi