Sareee11 Arkadaşlar bebeğim 40 günlük ve sürekli emmek istiyor. Emziriyorum ama acaba doymuyor mu ki emdikten sonra kusuyor, gazını çıkarıyor, hıçkırıyor. Mama vermek de istemiyorum. Bunlar doyduğunun göstergesi değil mi yorumlar mısınız tecrübeli anneler
Ozlemtgrlll Sareee11 canim ilk doğduğu zamanlar bebekler annesine yakın olmak icin sürekli emmek istemesi normal kilo alımı iyiyse doyuyordur benim oglumda öyleydi şimdi 2 e dk anca emer
Begooo Sareee11 doyup doymadığı kilodan anlaşılır sadece, ilk 4 ay böyle oluyor sizin sıcaklığınızı istediği için memede durmak ister çoğu zaman doyuyordur merak etmeyin. Günde 4 - 5 çişli bezi çıkıyorsa da doyuyordur.
Badehandeyldz Sareee11 1 aylık aşısında tartıyorlar size kaç kilo olduğunu söylemişlerdir eğer 1 kg civarında almışsa sütün yetiyordur merak etme
Secl Sareee11 şuan 33 gunluğüüz inanın bende aynı durumdayım tuvalete gitmek lüks oldu benım ıcın yemek yemekte öyle dogduvundan beri 1 kılo almıs benım bebegmde doktor normal diyor bende diyorum ki sütümün kalitesi besın degerımı yok acaba bebek doymuyor inmiyor inanın emzirmekren kollarım uyustu memelerim yara oldu🤣caresizlik resmen
Badehandeyldz Sareee11 benimki de öyle 17 günlük sürekli emmek istiyor hatta bazen kavga ederek emiyor çünkü gaz yapıyor artık
dikenlerinleydisi Sareee11 benim bebem de öyleydi gazdan dolayi surekli emerdi hep fazlasini da kusardı emdikçe kendini rahatlayamaya çalışıyolar ama daha da gaz oluyor