gulsnmstf 1 ay 21 gunluk kzıım var uykusunda bı anda ellerı ayaklarını kasıyo ellerını sıkıyo heycankı sekılde titreyerek snra aglamaya baslayaraj uyanıyo ufacık mınnacık sese ellerı havaya alıyo korkuyo sanırım neden byle yapıyo acaba 😔
Addie487 gulsnmstf morro refleksleri onlar bir kaç ay sonra kayboluyor, her bebişte var normal bir durum 😊
Vanilya gulsnmstf Her bebekte olur veya olmaz ama ben titreme bulgularının uzmana danışılmalı taraftarıyım. Bunu doktor bile bilemiyor gittiğinizde bir başka uzmana yönlendiriyor. Bizde yoktur bişey belki sizde vardır burdan bilinemez.
Lidya-t Yarım kundak yapın bir süre geçiyor.Anne karnında dar alana alıştıkları için böyle korkuyorlar