Kuzular 10 gun sonra 10 aylık oluyoruz allah nasip ederse bebem cok uslu uykulu masallah dedirten bır bbeydı takiii 7.ayına gırene kadar bambaska bır cocuk oldu diş atak derken mahvolduk diş cıktı atak bıttı huyu aynı degısen bısey yok uykuya haddınden fazla direniyor uykusu var ayakta uyuyo ama sallamak ıcın yatırdığım dk sankı ignenın ustune yatmıs gıbı bagırarak aglıyor kendını atıyor ellerimle sıkıca tutup sallıyorm karnını havaya geturıyor 7.aydan bu yana boyleyz gece sureklı uyanıyor 10 aylık olunca bızı neler bekliyor şu an emekliyo tutunup ayaga kalkıyor kalkınca koltuktan tutup yürüyor deli gıbı bagırıyor aaa uuuu ööö dıye çıglık atıyor bazen mam dıyor mesela su anda uuuuu ehhh dıye bagırıyor 😅🤣 umarım 10.ayımız ugurlu gelirde uykuya dırenmesı bıter 🙈 atak donemi nasıl gececek bakalım 8.ay atagı sinir hastası ettı benı oyle boyle yormadı hıc bır atak donemınde yormazdı benı oysakı 🤧