Merhabalar oğlum bır hafta sonra 1 yaşina girecek, artık yürüyor sayılır yani siralamayi bıraktı bı koltuktan diğerine falan gidiyor istediği yere yürüyerek gidiyor tabi sık sık düşüyor ama. Ben simdiye kadar hiç ayakkabı kullanmadim sadece kışın patik giydiriyorum hani altı kalın olanlardan. Şimdi neredeyse yürümeye başladı diye Vicco nujortapedik ayakkabisindan aldım giydirdim tam ayağına göre ama asla ayağında ayakkani istemiyo hep çıkarmaya çalışıyor ayakkabısı ayagindayken ayağa kaldırıyorum yürüsün diye yurumuyo direk oturuyo yuruse bile bir kaç adım atiyo ama ellerinden tutarak ve değişik basiyo tuhaf geliyor heralde ayakkabı. Ya bu geçicidir dimi? Sizde de böyle oldu nu ne zmaab alışır acaba? Alismadik g.. don durmaz derler ya öyle oldu aynen 😀