[silindi] normal canım.15 ay 17 günlük oğlum var.13.aydan sonra daha aktif oldu ama anlamsızdı tabii.(sizin bebeğiniz gibi yani)daha bu ay yanıma gelip "anne meme"demeye başladı onda yalnızca bi kaç kez.daha çok elini göğsüme atıp meme diyor .Baba kelimesini daha sık ve bilinçli söylüyor eşime.dün de ilk kez sokakta top oynayan bi kıza topu gösterip "ver"dedi.çoğunlukla tek kelime ediyor o da canı isterse.nadiren de olsa söylediği kelimeler anne,kedi(dediiii)miyav(maaauuuu)ver,al,abla,abi(iki çocuğum daha var)gel vs..daha çok dediğim gibi eylemi belli ediyor.(baba al değilde, baba diyip eşime top götürmesi gibi.)endişe etmeyin ama aynen böyle devam edin gösterin,telaffuz edin,kitaplardan resim yorumlayın.inanın işe yarıyor vakti geldiğinde.