Merhaba güzel anneler, benim bu sıkıntılarima belki bı çare bulurum diye yazmak istedim. Oğlum 6 ay 13 günlük ve ek gıda kabusu ile birlikte birçok sıkıntı yaşamaya başladık. Öncelikle yeni yeni vermeye başladım ve oğlum sürekli kabız oluyo hatta şöyle ki 2 gündür bir kere şeftali vermek dışında bir şey vermedigim halde yine kabız oldu. Zeytinyağ sıcak suya oturtma masaj hareket hepsini yaptım olmuyo acaba bı çözümü olan var mı? Bir kere de böyle olmuştu ama o zaman çorbanın içinde patates vardı ondan diye düşünmüştüm bu sefer hiçbir şey vermedim yine oldu😢