Bisey olmaz korkmayın uyusun bırakın. Benimki koltuktan düştü 4 aylıkken. Bende çok korkmuştum ama olmadı bisey. Bide sert de değilmiş yorgan varmış. Büyük ihtimal canı biraz acımıştır bide düştüğü için korkmuştur ondan ağlamıştır. Anormal bir durum olmadığı sürece sorun yok. Yine de bi doktora sorun isterseniz içiniz rahat etsin