Benim bebeğimde de vardı doğduğundan beri damla ve masaj yaptım kontrole gittiğimizde açıldığını ama tekrar kapanma ihtimaline karşı 7 aya kadar devam etmemi söyledi 6 aylık şuan bi ay daha devam edip bırakıcam 1 yaşında tekrar kontrole gidicem. Masajı basıl uygulandığınız da önemli damla değil masaj önemli demişti doktor