Mommysharkdoodoodoodoo Bugüne kadar hiç çevremizde pozitif vaka bile yoktu O yüzden bilgim de yok. bugün çalışanlardan biri pozitif çıkmış şimdi toplu test yapılacak eşim daha önce geçirmişse bu testlerde çıkar mı? Bilmediğim için buraya sormak istedim
Mommysharkdoodoodoodoo Esssma Anladım teşekkür ederim peki antikor testini devlet yapıyor mu isteğe bağlı
Esssma Mommysharkdoodoodoodoo isteğe bağlı yapılıyor ama devlet değil özel yapıyor ücret karşılığı sanırım 🤷🏼♀️
Mommysharkdoodoodoodoo Esssma eşim çok ağır bir grip atlatmıştı pandemi öncesi bilmek de istedim açıkçası acaba o zaman mı oldu diye herkeste dönüyor ya böyle laflar çünkü çinlilerle de temas halindeydi o dönem
Nuray23 Mommysharkdoodoodoodoo bende calisiyodum pandemiden 1 ay oncesine kadar. Turisler geliyordu asiri derece de grip ve oksuruk olmustu bende nefesim kesiliyodu. Ama o an onu dusunmedim tabi daha sonrasinda acaba o zamaj gecrdim mi ben diye dusundum. Daha sonra dogum yapcagim hastanede 1 2 gun kalmistim serumfilan almak icin. O gun antikor yaptilar sinrda cikti dedi doktor. Yani gecirmis olma olasiligin yuksek dedi. Ama dogumdan sonra tekrar oldum ilk hafta hemde. Bu sefer test filan vermedim ama agizimin tadi gitmisti ve koku alamiyodum ama oda cok sukur 3 4 gun filan surdu.normalde daha uzun suruyomus sanirim.hatta tamemen bu duyulari kaybedende oluyomus.
Esssma Mommysharkdoodoodoodoo özel hastanede yaptırabilirsiniz 6 ay içinde geçirdiyse çıkar ama antikor 6 ay sürüyor çünkü
Mom084 Mommysharkdoodoodoodoo valla bizde bı ağır atlattık pandemiden önceydi ama korona mi bilmem bazen vermek istiyorum çıksın diye o hastene ortamına girmek istemedigim den kalıyor eşim antibiyotik fslsn alamiyor ters tepki yapıyor o çok ağır geçirdi 4 5 ay öksürük çekti ben hemen ayaklandim antibiyotik kullanmıştım ama Corona ama değil bilmiyorum suyun tadını alamıyorum demiştim ilk defa öyle hastalandım blmiyorum
Mommysharkdoodoodoodoo Nuray23 çok teşekkür ederim çevremizde kimse geçirmediği için hiç araştırma gereği duymamıştım ilk defa bir çalışan pozitif çıktı şimdi endişeli bir şekilde evde bekliyoruz
Mommysharkdoodoodoodoo Esssma Canım bu dediğimin üstünden 1 seneden fazla geçti tam pandemiden önce yaşandı
Mommysharkdoodoodoodoo Tunamiko Çok teşekkür ederim öyleymiş bakalım inşallah temaslı değiliz zaten ama insan yine de endişe ediyor buraya kadar sağ salim geldik umarım çıkmaz
Mommysharkdoodoodoodoo GoGirl 😁 aşı olmadan bağışıklık kazanamayacağız ona eminim de hiç atlatmadan aşı olalım istiyorum buraya kadar sağ salim geldik 🥺
Mommysharkdoodoodoodoo Mom084 🥺 yani bilmiyorum hiç tat koku kaybı yaşamadım mesela ben eşim hastayken ama eşimde var mıydı bilmiyorum. Üstelik o dönem domuz gribi salgını vardı güya ama belki de coviddi biz öyle sandık
Mom084 Mommysharkdoodoodoodoo belki de valla eşimde de tatnokmadi da bende suyun tadını alamıyorum dedim ilaçla geçti ama ben hayatımda ilk defa öyle hastalandım rabbim yasatmasin şimdi burnumuz aksın piskolojimiz bozuluyor 🙄