Merhaba 👋 oğlumun sag kulakyanı ense tarafında 2 3 tane sislik var dokundugunda oynuyor sizinde basınıza gelen varmı bole bi durum içim hic rahat deil aslında bayadır gpruyordum ama erkek bebeklerde olur die dusundum hic ustunde durmadım acıkcası hani bakıyorum elime geliyordu ama gel gelelim kotu hic dusunmedim taki eşimin arkadası kafasına ellerken farketmiş eşimde neden hic bana solemiyorsun dedi kotu birdey oldugunu hic dusunemedim yani inşallah kotu bişi deildirde dunden buyana içim hic rahat deil pazartesi doktora goturecegiz inşallah kotu birsey deil morelim cok bozuk 😔