Kızım 5 aylık kolik bi bebekti.Sadece mamayla besleniyoruz 2 gündür minik tadimlik başlıyım dedim bu arada laktoz intoleransimiz var laktozsuz mama kullaniyoruz.2 gun once cay kasiginin ucuyla kabak haşladim o gun gazdan huzursuzdu dun patates denedim yine cok gazi vardi.Ben ne yapacagimi sasirdim acaba usuttumu yoksa kabak patatesmi yapti.6.aya kadar bekliyimmi şaşırdım kaldim.