Elaninannesi2021 Merhaba Hanımlar, Bebeğimi emzirdikten sonra biraz kusuyor, bazen püşkürtüyor. Sağlık ocağına gittiğimizde kilosu normal çıktı. Sizde de bu durumu yaşayan var mı?
ecemm-6161 Elaninannesi2021 Canım reflü olabilir veya fazlasını kusuyordur ben de yaşamıştım beveğin küçükken kusuyordu
Kevserplt Elaninannesi2021 benımkıde aynı allahım sureklı küsüyor ben dik tutuyorum emdıkten spnra mutlaka 10 dk frlan gazınıda cıkarıyorm sende dene
Kevserplt Elaninannesi2021 benımkıde aynı allahım sureklı küsüyor ben dik tutuyorum emdıkten spnra mutlaka 10 dk frlan gazınıda cıkarıyorm sende dene
AliKuzey12 Aynı durumdan bende muzdaribim vallahi çözümü olan varsa yazsın 2. Ay aşılarımızda dorucam bende inşallsh kilosunda fslan sıkıntı cıkmaz