Elaninannesi2021 Merhaba Hanımlar, Bebeğim 19 günlük, emdikten sonra dilinde süt kalıntıları kalıyor ve dudakları beyazlıyor. Emdikten sonra dudakları geçiyor ama dilindeki süt kalıntısı geçmiyor. Bu durum bebeğimi rahatsız ediyor olabilir mi?
Birgul32 Elaninannesi2021 büyük ihtimalle bebeğinin ağzında pamukçuk olmaya başlamış dikkat etmezsen mantara çevirir bebeğini her emzirdiginde göğsünü karbonatla yada sade soda ile iyice temizle ve kurut benım bebeğimde öyle olmustu geçti bıda olmadı çok şükür 🙏
qwrt1245 Elaninannesi2021 pamukçuk olma ihtimali var. Günlük olarak Karbonatlı suyu bir tülbent ya da gazlı beze döküp onla sil ağzının içini dilinin üstünü iyice. Ama bu galiba ilerlememiş seviyede işe yarıyor. Pamukçuk aslında öantar demek bir doktordan pamukçuk oluştuktan sonra karbonat sürmek agzın içine mantarı dağılmasına sebebiyet verir demişti. Bi ilaç veriyorlar eger ilerlediyse bi doktora gösterin çünkü ilerlediyse emmesini de etkiler
[silindi] Birgul32 benimkinin bugün dilinde farkettim beyazlık olmuş bu pamukçuk mu? Eğer öyleyse süt içmesine engel olur mu ya da huysuzluk yapar mı veya herhangi bir şey ?
Birgul32 [silindi] evet canım pamukcuktur benım de ilk bebeğim di bilmiyordum ama gittikçe daha da beyaz oldu mantara çevirmiş bebek emerken ister istemez dili acıyormuş emme reddi huysuzluk yapıyormuş bebek te bizim geçti çok şükür karbonatı denemeni tavsiye ederim ablamın üç aylık bebeği var aynısı oldu karnotı temiz bi bezle dilini hafif hafif silmiş günde bir iki kere kendı göğsünde her emzirmeden sonra böyle temizlemiş geçti onların ki .