Ara ara agrirdi kısa süreli geçerdi. Genelde öne doğru çok eğildiğimde ağrı olurdu. Ama birkaç gündür sol tarafim daha sık ağrımaya başladı. Baktım diğer yerlere göre daha kızarık. Sebebi ne olabilir? Akıntı ayrışma vs yok. Ama biraz daha kızarık. Doğum yapali nerdeyse 3 ay oldu bu arada