seyma_YA Geçmiş olsun canım.Çocuk doktorları maalesef bu işi önemsemiyor ve alerjiden pek anlamıyorlar.Ben de kakasında kan gördüğümde 3 aylıktı 11 ay 13 gün oldu yumurta sarısını 1 aydır yiyebiliyoruz.Peynir yoğurtu şu an ben açıyorum bi reaksiyon olmazsa oğluma da vericem.Biraz zor bi süreç ama yavaş yavaş geçiyo.Sakın o arkadaşın mı kuzenin mi neyse hatırlamıyorum onu dinleme.Benim kuzenimin oğlunun tahin ve susama alerjisi vardı umursamadı yemeye devam etti çocuk 8 yaşında ve yediği an her yeri kabarıyo yiyemiyo yani.Yazık değil mi o çocuğa şimdi.Bu arada susam,tahin,çilek ve kuruyemişlerde en büyük alerjenlerden.Deneyip anlayabilirsin alerji yapıp yapmadığını