Merhaba öncelikle bebeğim yeni 8. Ayına bastı bir kere yengemi taklit etti öksürüğünü gel babası gel gel yapmıyor el sallamıyor çabaladığı hiç bir şeyi yapmıyor bazen elini kaldırıyor ama sonra yine bırakıyor öksürüğü de bir gün yaptı unuttu hemen sizce çok geç mi kaldık